ראה"מ נתניהו עורך השוואות בין הפיגועים בישראל ובצרפת

שלמה ריזל No Comments on ראה"מ נתניהו עורך השוואות בין הפיגועים בישראל ובצרפת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי ימים מעטים של שקט, שוב חזר הטרור להכות באכזריות. ארבעה יהודים נרצחו בפיגועים שהתרחשו היום בתל אביב ובגוש עציון. ראש הממשלה התייחס לאירועים,תוך שהוא קושר אותם לפיגועים שהכו על אדמת אירופה.

"לבי עם משפחות הנרצחים ואני שולח רפואה שלמה לפצועים. מאחורי הפיגועים האלה עומד האיסלאם הקיצוני המבקש להשמידנו, אותו איסלאם קיצוני שהיכה בפריז ומאיים על אירופה. מי שגינה את הפיגועים בצרפת צריך לגנות את הפיגועים בישראל – זה אותו טרור. מי שלא עושה זאת – מתנהל בצביעות ובעיוורון".

נתניהו המשיך: "אנו מנהלים מאבק עיקש בטרור והפעילות המאומצת שלנו מצליחה לסכל פיגועים רבים וקשים הרבה יותר. כמעט כל המחבלים שפוגעים בנו בגל הטרור הזה – נהרגים או נעצרים. אין חסינות למחבלים: אנחנו נסגור איתם חשבון, נגבה מחיר מהמשפחות שלהם, נהרוס את בתיהם ונשלול את תושבותם. הכלל שקבעתי: להרוס כל בית של מחבל ולכתר כל מקום ממנו יוצא הטרור.

"המאבק הזה לא התחיל אתמול ולא יגמר מחר. אנחנו נאבקים בטרור כבר מאה שנה והמאבק יימשך בנחישות: שליטה בשטח, המשך פעילות המעצרים והמסתערבים, תגבור כוחות מאסיבי, כניסה לכפרים ולעומק השכונות, הריסת בתי מחבלים וסיכול תשתיות טרור.

"אני לא מהסס מלקדם כל צעד אפקטיבי למען ביטחון ישראל. מי שלא ילמד את הלקח מול העוצמה שאנחנו מפעילים כעת, ישלם מחיר כבד יותר".



0 תגובות